lite svar på kommentarer!

älskar kommentarer! TACK!

Anonym om bloggtorka!:
Min son var 60,5 cm och vägde 5600 när han var 3 månader och 3 veckor. Fullt normalt :).. Alla barn växer olika.

SVAR: Åh tack vad bra då vet jag! :) Är så töntig när det gäller allt detta ;) tack för kommentarer och trevlig helg!
27 November, 10:27  
  malin om bloggtorka!:
hahahaha, älskar din humor! <3
SVAR: hihihihihi <3
27 November, 09:34  
  Linda om bloggtorka!:
Heej! Fuskisen som mormor stickat är klar åt Alex, jag har den här hemma! Passar ju bra när det är så kyligt ute :)

SVAR: ÅÅh, gud vad snabb och gud vad snäll hon är! Kan inte du ringa henne och tacka så jätte jätte mycket! Kan betala garnet jag, säg det :) Kram på dig!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0