bloggtorka!

förlåt mig!
var på BVC i torsdags, 5500 kilo och 63 cm lång! :)
Smög mig på en liten sked med gröt till lillen idag.. han älskade det :)
Men som sagt ska ta det väldigt lugnt, men det handlar ju om dagar tills han blir 4mån, eller typ 2 veckor knappt!
undrar hur mkt ett barn ska gå upp i vikt och på längden egentligen? Men han följer kurvan bra men jag gemför för mycket med andra tror jag, sett fler som är 1 mån yngre än min lilla och väger närmare 7-8 kilo, det är väl lite väl? aja alla är olika.
Ibörjan växte han jätte mkt på längden, men nu hade han växt bara knappt 1 cm på 2 veckor, men han hade gått upp mkt i vikt i stället.. Åh hatar dessa hjärnspöken om att han är underviktig, men det är han ju inte säger dom! Får väl tro på det.
Men önskar att bvc kunde informera mer om allt, så man kunde slippa oroa sig..
men 63 cm lång och 3.5 mån är väl ändå inte för kort? eller?

Aja nu ska jag sluta oroa mig och gå o lägga mig tror ja, trött!
Fel som åkte idol, hade hellre sett minnah åka! Iaf om man kollar på dagens program!
Jay klart bäst som alltid, men även snyggolle! ;)

Ne nu ska jag pysa i väg, är lite irriterad på vädret ute, nu räcker det, det går inte att stänga dörren riktigt och det drar kallt i hallen :( skit dörr och skit snö!
BORT BORT BORT!

HAHA, måste bara skriva och berätta om min tönt ide jag hade som jag berättade för Malin nyss i telefonen, vi skrattade, som vi skrattade! :D
jag har nämligen kollat på tre kronor i sträck här hemma 2 säsonger/sesonger, (hur fan stavas de?) på 2 dagar.
Jag sa att jag skulle driva med folk på facebook och ha som status typ nåt liknande:
Elin Lundvist säger:
Fan, jag är så jävla besviken på Reine, hur kunda han lämna mimmi sådär, och hur fan kunde han ta hem olga från ryssland bara så där, men botten var fan nådd när Reine hittade sin egen son Jimmy i säng med henne!
HAHAHAHAHAHA, precis som om jag levde själv i mälarviken! ;) Töntigt? Mjaa, kanske!

Ha en bra natt och jag lär nog vara den mest puckade någonsin ;) min humor är nog bland det bättre! <3 haha
 

Linda

Heej! Fuskisen som mormor stickat är klar åt Alex, jag har den här hemma! Passar ju bra när det är så kyligt ute :)

2010-11-27 | 08:30:40 | http://metrobloggen.se/buslinda
malin

hahahaha, älskar din humor! <3

2010-11-27 | 09:34:18 |
Anonym

Min son var 60,5 cm och vägde 5600 när han var 3 månader och 3 veckor. Fullt normalt :).. Alla barn växer olika.

2010-11-27 | 10:27:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0