caroline:

Caroline om ..:
Ååå jag vet hur frustrerande det är! Jag har levt i rust i ett år, ett jäkla år! Ibland undrar man hur man står ut. Det är många gånger jag har velat sälja eller eldat ner "skiten". Man städar och städar för att konstatera att det ser lika eländigt ut efter knappt en timme. Men försök att se det positivt, när det väl är klart så får man det som man själv vill ha det och förhoppningsvis va det värt väntan och några röriga månader :) Kram kram

SVAR:
Haha ja det är skit jobbigt, gick upp o la mig i gen efter jag skrev detta och tänkte, när jag nästa gång slänger igen denna ytterdörr och varken vi eller katterna är inne så slänger jag in en tändsticka! Jag kände hur mycket jag vela det, men såklart ska jag inte! :)
Ja förhoppningsvis så får man det som man vill ha, men det verkar dröja, jag menar kan man inte avsluta jobben så ska man inte påbörja dom heller, tycker jag! :)

Kram på dig med och hoppas på att du får en kanon lördag! :)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0