..

less på att allt inte blir klart, less på att städa och less på att bo i rust, lär jag säga!
Fyfan snart säljer jag skiten!!!
NÄÄ lär väl ta tag i det själv kanske! Hatar påbörjade projekt som inte blir klart, har sett ut lika som för tre jävla veckor sen! otroligt, det är helt fantastiskt alltså!

Önskar jag vore arga snickaren! just nu är jag bara arga sambon och ingen gillar en arg sambo!
men frågan är, vad gör man då? När det ser ut som helvete själv, jag gillar fint och rent omkring mig, inte stökit och dammigt, inte rörigt och ett rum fullt med reglar på väggarna och inget golv!!!
MORR!
nu ska jag städa vidare för att senare se lika jävligt ut igen!
HEJ!

Caroline

Ååå jag vet hur frustrerande det är! Jag har levt i rust i ett år, ett jäkla år! Ibland undrar man hur man står ut. Det är många gånger jag har velat sälja eller eldat ner "skiten". Man städar och städar för att konstatera att det ser lika eländigt ut efter knappt en timme. Men försök att se det positivt, när det väl är klart så får man det som man själv vill ha det och förhoppningsvis va det värt väntan och några röriga månader :) Kram kram

2010-11-13 | 11:50:57 | http://carolineprim.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0