tiden går för fort!

.. den 10 blir lillhjärtat 7 månader, 7 MÅNADER??
VAA?!?
Vart tog den tiden vägen, jag blir lite ledsen men ändå förväntansfull på framtiden, men ååh, han är ingen bäbis nå mer, nu kan man inte tvångsmysa, nu ska det lekas, lekas, lekas sen i sista hand kuras! :)
Lillhjärtat blir en stor kille! :)

Tänkt sen när vi beslutar oss för att skaffa en liten syster eller bror till honom, vad kul dom ska ha! :)
Men en sommar ska jag vara ickeflodhäst iaf ;) haha.. Kanske efter till vintern. Får se! :)
Har pratat lite om det, men rädslan för förlossning sitter i så OM vi skaffar ett till barn ;) haha
Värsta jag vart med om så, nog är man rädd allt!

Aja, nu ska jag greja för dopet i morgon!
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0