svar på kommentarer.

Nu kommer jag inte ihåg vad alla skrivit MEN! ;)
Tack för er som skrev att tårtorna var fina!
Sen så ja, det blir dyrt att småhandla hela tiden, vi ska börja på måndag vi och planera mer!

Alex ja han har blivit jätte blond, fast han har alltid vart väldigt ljus men nu är han nästan vit ;)

Jag har kommit på ett nytt projekt jag ska göra, jag ska lägga parkett golv i trappen, bara på trappstegen, och sen samma golv på själva golvet i hallen, sen ska jag tapetsera istället för att ha målade väggar! JAG SKA, oavsett var marcus säger ;)

nyss druckit en protein drink! Gott och nyttigt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0