mina nya älsklingar!

aja, försökte med en bild, men men!!
Gick inte det inte!

Har köpt tapeter till rummet vi donar i nu, tapetsering i helgen, men först lite fest för mig i morgon, därav inköpet av skorna! NU: leta kläder.. Tänker inte ha nån klänning eller liknande, vill vara naturligt´fin istället för dom som är nyss fyllda 16 år som springer på krogen numer ;)
Istället så ska ni få se en "nyförlöst" sugga i en frän kroppsdräkt och ett par höga klackar ;) hahahaha
Äcklig bild man får i huvudet va va va va va? ;)

JUUUUUST JAAA!
HAHAHAH måste berätta något som hänt en vän till mig. Säger inga namn och kommer inte svara på vem det är heller ;) Sorry min kompis men jag måste måste måste! Det är kul, inte ett dugg pinsamt ;)
En kompis till mig håller på att flyttar, hon kommer med en låda och ska samtidigt ta hissdörren, vid henne står en elektriker och vaktmästaren..
vipps så går botten på lådan sönder på nåt vis och allt ramlar på golvet, vad tror ni flyger ut på golvet???
JOOO TVÅ DILDOS! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Fyfan, till och med så dom åkte ur förpackningarna! åååh skulle dö, Jag skulle dööö!
HAHA dom tänkte nog: jaha nu vet vi vad du ska göra ikväll ;)
hihihih, så kan det gå när inte haspen är på ;)

(min vän: om du tar illa upp att jag skrev, ring mig så tar jag bort inlägget ;) )




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0