mammas lilla gullefjun


Har gjort en förstoring på detta kort!
Även fler men dom vill jag inte lägga upp! :)
Korten ska ges till mormor/farmor/farfar osv! Och till oss själva såklart i en fin ram!

Alexander har lärt sig att göra eskimå pussar, eller hur det nu stavas ;)
Jag har alltid gjort sånna på han, jag gnuggar min näsa mot hans, när han ser mig och är på sånt humör så slänger han fram och tillbaka med huvudet och väntar på att jag ska komma o pussas, sen gnuggar vi näsorna ett tag sen är han nöjd :) Min mys!

Vem åker i BB i kväll?
Roza hoppas man på, vilken nöt!

Sandra

vilken glädje han har i blicken :)

2011-03-27 | 13:41:57 | http://sralin.blogg.se/
Linda - mamma till Liam

Sötnosen :)

2011-03-30 | 20:40:03 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0