just nu!

Klädsel: mysbrallor, en ful mys tröja, raggisar! 
Dryck: Kaffe !!
Humör: Allmänt glad, pengar rullar in som det ska, det går bra nu ;) hihoo
Bästa: Alexander, Marcus, vännerna, ja livet <3
värsta: Mensvärken till tusen!

Jobb ons, tors, lör och söndag! Tack tack!
Varje gång man sätter upp sig för att jobba så går telefonen i ett, underbart äre!
Men det är synd att man jobbar jämt när min älskade är hemma!
Men jag jobbar som mest 8 timmar per dag så då får man lite tid iaf! Tur är det!

På fredag åker vi o köper taklister, sen ska dom målas, sen TAPETSERAAAS! Äntligen!
ÄNTLIG- EEEEEEEEEEEN!

Tränade core boll igår, älskart, ingen träning idag då jag jobbar em, men i morgon blire afrikansdans igen, veckans höjdare, stannar i sandviken efter jobbet då det är bara en timme till träningen börjar så, då slipper jag åka flera gånger :) Ekonomiskt, bensinen är SVIN dyr nu! Har den någonsin vart så dyr?

Har några auktioner på tradera också, där heter jag _Equ, ett stort klädpaket och en gördel!
Kolla in om ni är intresserad!
Mer kommer om man hittar mer saker :) ROTA!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0