funderingar..

tränar ju tis, ons och torsdag, men sitter och funderar på om man ska börja med något annt också, kanske ridning en dag i veckan eller nåt sånt.
Men huuur längesedan var det inte man red då? :D

mja tåls att tänka på, måste öka öka ökaaaaaa om man ska hinna till sommaren, räcker tydligen inte med det jag gör, men maten ja.
har bättra mig nu, äter frukost, lunch, mellanmål och middag. Mellanmålet består av en protein drink, men sen tar jag väl frukt och så.
Och vet ni vaad? Sedan jag börjat äta så här så har jag inte tryckt något onödigt mellan måltiderna som en macka eller liknande, sjukt! Brukar alltid gluffsa i mig skit. Men icke sa nicke!
Grunden till allt är nog maten, tydligt de! :)

om man bara hade fått bort mamma magen någon gång, man ser ju gravid ut än! Typiskt!
Här trodde man att det skulle gå på någon månad på sin höjd 5 mån, har gått 7 nu.. och är över 5 cm från i midjan, det är väl inget men därimot säkert 10 - 15 - 20 cm över mamma magen.
Rumpan är nog lika nu nästan kanske skiljer 3-5 cm där med..
AJAA, peppa peppa, bara att ligga i.
Ska ta mig en promenad i morgon igen! Hoppas på fin väder!

tack o hej, förhoppningsvis snart en smal tjej ;)
haha det där var töntigt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0