egen skryt, det är inte ofta!

Nää, så nu är jag värd att skryta lite om mig själv!
Jag har fått höra såna fina saker dom senaste dagarna så man kan inte smälta dom..
1. Du är en störtskön person som är rak och ärlig, så jävla härlig.
2. Du gör min dag varje gång du kommer hit!
3. Du har så jätte fina tänder och ett vackert leende

JA jag suger åt mig som en svamp, ineeeedit!
Sen lär jag hålla med om ettan, min humor, mitt ordföråd, mitt sätt att berätta saker och leva sig in i, JAA jag är för härlig! :D
Hade jag fått utse världens bästa humor så hade det vart min! :D hi hi hi

ne nu blir jag generad av mig själv, sluta! tihi!

Pussonappo




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0