dibadabada!

hann städa allt igår, så jävla skönt och så skönt att komma upp på morgonen och sätta sig direkt med kaffe koppen UTAN att behöva plocka med disk och allt sånt innan man gör de! :)
Gjorde ju hallen för ett tag sedan, men funderar nu på om man ska tapetsera där istället, sen när man orkar och så, det sliter på psyket när man ska rusta, kul att börja sen blire bara jobbigt!
Köket ska jag leja bort, golvet få karln lägga men tapetseringen och spacklingen får jag betala folk för att göra, så jävla mkt vinklar o skit som bara är jobbigt känner jag, man ska in bakom kylskåpsdörren och jävlas och nej jag vill inte jävlas!
Vet vilken tapet jag ska ha iaf, men värre med rummet innanför, det som ska tapetseras nu inom snar framtid, bara listerna kommer upp, vad fan ska man välja i tapetdjungeln?!?

Alexanders hosta gick inte över tills idag och feber har han med, så det blev ingen öppna förskola idag :( jag som gillar så mycket att vara där :/
Får se om jag får nån barnvakt i dag, hoppas för det är afrikansdans idag! Vart ingen träning igår heller, har ju som sagt ingen egen bil då marcus jobbar :S Men var så trött iaf så och fick storstädat istället, men gjorde magövningar hemma och fa-an så träningsvärk jag har i revbenen idag! :D hahah

Ja jag ska börja skriva ner allt jag ska äta nu och bocka av så man ser, tack för tips sandra!
Måste googla på mat, så får man handla efter de! Veckohandling istället för stor handling, för det man har handlat är tillslut inte gott så då små handlar man bara hela tiden? så tycker jag att vi gör iaf!
Små handlingar blir tokdyrt i längden, fan mat för flera tusen ju!

Satt och titta på skönhetsoperations program efter bb igår på tv11, dom gjorde en sån magoperation som jag vill göra, man snittar ovanför pullisen och skär bort allt överskotts skinn, då försvinner bristningarna osv, sen fett suger dom sen syr som ihop allt igen, jävlars vad snygg hon blev..
Men som sagt man kanske ska ha fler barn i framtiden så, onödigt!
Man älskar sina barn men dom förstör ens kropp? Inte sant?! :)
Om inte samhället hade vart så jävla utseende fixerad så kanske man skulle kunna få må lite bättre?
Kan det inte vara mulliga modeller? Kan det inte få vara folk som fött barn någon gång i bikini istället för en tjej som aldrig tycks sett en macka eller en godispåse? ;)
Jag gillar mackor, godis, mat och har nyss fött barn, hur snygg är man då i den bikinin som den där anotjejen nyss hade på tv'n? inte så jävla snygg skulle jag tro ;)
Är så less, tränat i många veckor nu, men magfan är fortfarande äcklig, usch, skinnet är värst, som en jävla pung på magen, men det är väl för att fettet under har minskat så skinnet är kvar, har gått tre promenader denna vecka med, så hoppas att det minskar mer snart nu när våren är här, nu känner man pressen på att man måste visa sig bland folk i bikini, känns som det blir ännu ett år i vassen! Jag och storsjögäddan!
Blir nog pappsingen som får bada med alex i sommar, om inte ett mirakel sker, eller om jag köper mig en takini istället för bikini, takini, om det nu heter så, är ett bad linne och trosa, då döljer man monstret till mage där under iaf ;)

Oj vad långt det blev.
Har fått ett erbjudande från angelica hedqvist att få göra hennes dotters 1års tårta, jätte kul!
Är det någon mer som önskar tårta till kalas eller så så säger folk att det är den godaste tårtan dom ätit och jätte fin :) hihi
Kanske man ska ha en liten svartfirma som skickar ut tårtor till höger o vänster ;)
Alla dom tårtorna har jag gjort till min sons dop :)
inkl. skor, bokstäver, blommor och har tilloch med kavlat ut marsipanen själv! ;)


Den vänstra var det en liten bubbla på, tårtan blev förstörd då jag inte hade något lock på så fick ta plast, så då blir det så varmt under och då bubblar det sig, om man har otur! :/
Vart ganska nöjd med dom ändå!

Sara

jättefina tårtor, va duktig du är :) vi storhandlade förut men som du säger så åt man de goda först.. se förra året efter nyår börja vi kolla vad som fanns i frys o så.. sen levde vi 2 veckor på allt de + lite bröd o frukt som ma lär köpa färskt :) men vi har faktiskt varit duktiga, eller jag kanske mest, o skriver en matlista för veckan, handlar de o sen behöver ma ju inte äta pannkaka för att de står på måndagen beroende på tid man har osv men vi klarar oss rätt bra, lite småsaker lär man alltid köpa på sig men de blev stor skillnad :) man behöver lixom inte fudera, vad ska vi äta idag då, :)

2011-03-17 | 14:06:41 | http://blondstar.blogg.se/
Linda

I feb så handlade jag för 2300:- på ica årsunda, fyy faan.. och 600:- ca på ica i sandviken.. Man tjänar på att storhandla, ska börja med det nu!

2011-03-17 | 15:29:26 | http://buslinda.blogspot.com
Elina

Nu vill jag se lite nya bilder på alexander. :)

2011-03-18 | 23:11:04 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0