dagen blev bättre..

fick lite gjort hemma, så nu mår jag bättre :)
Vaknade på fel sida i morse, igen! OOPS! :)

Ska i väg o träna om ett tag, har träningsvärk sen igår, men det går nog bra ändå!
Alex har fått en jävla hosta :/ stackarn!
Vill inte ha någon riktig mat heller, bara ersättning och fruktpurér, då får han det med min lilleskatt!

Ikväll, oavsett hur trött jag är ska jag STORstäda, skurade fönstrerna nu i morse, men ska dammsuga o torka överallt, hänga in alla kläder som har tvättats, försöka få orning i garderoben o allt ska jag göra, innan 22, sen en paus till 23, sen om man orkar efter de :)
HURTBULLE!

Nej, kanske man själv måste äta nåt också?
Ska med nästa vecka vara tokhård på maten, frukost, mellan mål, lunch, mellanmål, middag!
Ska göra vecko shema och handla efter de! Bra ide eller hur gör ni?
Tips på bra nyttig god mat??? :) gärna något som småttingar kan äta, iaf liknande? :)




Sandra

För dagbok på vad du äter, ALLA måltider. Man ska äta minst 5 mål om dagen ! :D Ät när lilleman äter, bra för dig och super bra för honom. :)

2011-03-16 | 17:51:14 | http://sandrasnar.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0