bingolotto!

ska spela bingolotto ikväll, det kliar i fingrarna, nu vet jag hur ni känner er, ni som är spelberoende!
Vill gå till affären och köpa 2 lotter till, så man har 4, 4ggr större chans att vinna! :D
haha, men marcus säger vi hellre ska spela på trav nästa helg. Så hmm.. återstår att se om jag håller mig, ska ändå till affären och köpa lite saker som fattas..
Något att äta till kvällen, det är frågan vad, har köttfärs och korv hemma.. låter ju lockande.. :o

Alexander somnade precis, vill inte väcka honom för att klä på honom ytterkläderna, så jag får vänta ett tag till!

mja, på återseende!
pussokram

Sandra

dags att slänga in lite bilder igen tycker ja :P på er eller ert hus

2011-03-20 | 22:24:04 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0