woopwooop!

Idag ska jag köra mitt andra träningspass, så taggad, så jävla taggad!
Som linda skrev i sin blogg (metrobloggen.se/buslinda), man ska tänka på välmåeendet, inte på platt mage, ska härmar henne med det!:) - Det är en vis kvinna min linda!:) hahaha

Alex sover i sin vagn, han sov även första natten i sitt rum, min lilla mysis!
Allt gick jätte bra

Nej nu ska jag satsa på lunch, men vad? alltid samma fråga varje dag, vad blire för mat?!
Marcus är i fjällen så jag är gräsänka tills efter helgen :(

Linda

Gulli du! <3

2011-01-19 | 12:36:59 | http://metrobloggen.se/buslinda



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0