wöhöw!

I morgon börjar mitt nya liv, nu har degfan jäst klart! ;)
Ska bli så jäkla skönt att bli av med mamma kilona, oj oj OJ vad jag längtar tills jag får se resultat!
Träning för denna vecka är:
Måndag 17-18 Yoga
Onsdag 18:30-19:30 Styrka/Push
Torsdag 17:30-18:45 Boxercise

Sen ska jag trappa uppåt!
Bloggen kommer från och med nu handla om det som den alltid handlat om plus kampen om en snyggare kropp ;), mat osv..
Ska göra ett storkok av broccoli soppa här idag, det är så jäkla gott, funderar på om jag ska ha i blomkål också.. Det visar sig!

Sitter nu och dricker mitt morgon kaffe, fick inte sova länge alls för lillungen idag, bara gnällde o så, gick upp åt lite gröt, sen var han som en apunge runt halsen på mig, kliade sig i ögonen och allt dom gör när dom är trött, tror ni inte ungen somnar i vagnen då?? när jag är trött men har gått upp för att han är pigg.. haha så när jag är pigg så ska han somna om.. Orättvist Alexander, var snäll mot din mamma nu!! :)

neej påtår!
- 5kr tack!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0