torsdag kväll med 10 mandariner.

ja jag har tryckt i mig mandariner så läpparna är som stora skavsår.. usch men ack så värt det! :)
sitter och väntar på att marcus ska komma hem från jobbet.
Idag har vi vart hos linda, magnus och majken hela dagen, alltid lika roligt.
har även fått skottat med traktor på gården, nu kan man gå utan att snubbla!

Jag har ide brist på hur jag ska möblera i alexanders rum, blir tokig, river o sliter i allt, men blir aldrig bra.
Den där jävla soffan är ivägen, men den är bra om man vill ha lässtund ju!
aja ska försöka göra lite fint iaf.
Ska även slänga i g¨ång en tvätt nu! sen natti, i morgon sätta gips skivor!
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0