överaskning.

har en liten suprise till min älskling som är i fjällen, kommer hem på söndag..
Så på en helg ska jag hinna rusta hallen, utan att han vet de :)
Hoppas på att han inte läser min blogg bara, men tror inte de!
Har målat väggarna nu, självklart vita!
Var in till ikea och köpte ny hatthylla och betjänt, en hylla och en vas med gröna blommor i, en ljusbricka och två gröna ljus, som ska stå på hyllan.. Sedan ska tavlor upp och det ska skuras, hela huset ska skina!
Synd bara att min älskling till alexander inte vill vara hos sina mor och far föräldrar nå mer, han gall skriker, eller ja vem som helst som tar i han utom mig.. fyfan det är jobbigt att inte ha någon avlastning..
men jag hinner med ändå :) eftersom målningen är klar ikväll så ska jag skura golven sen upp med saker, lägga ut den nya mattan o så, det hinns med :)
FA-AN vad snyggt det blev där ute med vitt, istället för pissgult som det var innan!
Men vilket jobb jag har lagt ner, bredspacklat och rivit som en tok! men nu så KLART!!!!!
Snart det bästa som finns, inredning!
ÅÅÅH är nervös, hoppas han tappar hakan, både hur fint och hur duktig jag vart! :)

Bilder kommer så klart!

Linda

Men gud va duktig du är, redan klart alltså :) Han kommer bli skitglaaa! Annars!!! Jag vill gärna komma o kolla någon dag sen :) pussis

2011-01-22 | 07:41:03 | http://metrobloggen.se/buslinda



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0