öppna f.skola!

vart på öppa förskolan idag, alltid lika trevligt!
Nu ligger lillen ute o sover efter sin lunch, spagetti och köttfärsås, det gillades skarpt, gapade efter mer hela tiden!
Fasen vad det blåser ute, var o hämtade posten och trodde allvarligt att man skulle blåsa bort.
Marcus har åkt till byggmax för att köpta grejer till vårat nya projekt som det visades bilder på tidigare.

Snart kommer Majken och Linda hit! <3
Kaffe surr och allt det där som är så trevligt!

I morgon blire träning igen, var på yoga i går, fick oss ett gott skratt när en utav deltagarna rent ut sagt måste fått en orgasm(?) FYYY.. När hon andades så stönade hon, och tröjan åkte upp och hon såg allmänt nynuppad ut. hahahahahah fyfan! Jag och Linda höll på att dö, helt allvarligt!

Nja, nu ska jag sätta på lite kaffe osv, hörs sen.
Pussokram




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0