nyttår..

ja det är då det ska vara nya möjligheter, och jag ser fram emot att börja träna!
Ska peppa mig själv för jag behöver det, jag är så jävla otränad nu så jag mår illa bara jag tänker på att stå framför en STOR spegel och hoppa så bäbis magen hoppar och förmodligen träffar grannen som hoppar bredvid..
usch, fräs, fy, men jag är ju där för att göra något åt det? OCH om någon kollar så är ju det deras problem om dom inte kan sova på natten ;)

nyss beställt en  ny gåstol åt Alex, det är han värd <3
Nu sova, förlåt för icke bloggande på ett tag, lite fullt upp!
nu en skrikande son som är trött men tycks tro att han är pigg!! :p




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0