myskväll med mig själv!

Alexander sover och Marcus jobbar, det är faktiskt jädrans skönt! Pusta ut, lägga upp fötterna på bordet och datorn i knät.
Lets dance på tv'n, och som vanligt så får man sprätt i benen och tror allvarligt att man ska dansa lika sexigt som tjejerna på tv'n gör, mhmmm, tror jag säkert att jag gör! ;) hahah fyfan!
HAHA weise eller hur han stavas, han är så jävla rolig : - jag vart bara förvånad att tony ville att jag skulle stänga munnen! ;) hahahah fyfan

idag har alexander lärt sig att man kan gå framåt i gåstolen, ååh mamma hjärtat smälter.
han sitter även och slår i bordet och skriker AAAH, sen kollar han på mig, så gör jag lika som han då skrattar han som en tok.. Sen gör han lika igen osvo osv :) GULL!

i morgon ska han sova hos farmor, för mamman ska jobba tidigt på söndag morgon, men hämtar han honom senare på söndagen, men det är så jobbigt och lämna dom, men det är bra för både han, min och plånboken så! :)

ne nu ska jag nog se tre kronor och dricka pepsi och äta lite ostkrokar ;)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0