long time!

Det var längesedan jag tränade, slutade precis när jag fick reda på att jag var gravid, det är över ett årsedan, i morgon kropp fan, ska du få jobba!
I morgon kl 9oo kör jag igång lite lätt med gympa, sen onsdag, torsdag kör jag hårdare.. Sen kommer det rulla på.. WOOP!
undrar om man ska unna sig en smörgås innan man ska sova, är så jävla hungrig, för i morgon blire gröt! :)
Har nyss letat fram och dammat av träningskläderna ;) hahah inte fullt så illa att dom dammat igen men nästan!
Känns så jävla bra gör det, nu ska jag nå min dröm eller iaf  en lite mindre kropp!

Önska mig lycka till!!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0