inom snar framtid!

Snart, snart kommer min älskling hem.
han beslöt sig för att komma hem en dag tidigare, han saknade oss. <3
TUR att man hann klart innan han skulle komma hem!
Är så nyfiken på hans reaktion på hallen och att jag hunnit med allt, rust och storstädat, det skiner här hemma!
FAAN så stolt jag är över mig själv och det är jag inte ofta! :)

Nattat lillen nyss, han fick ersättning blandat med lite godnatt välling i natt, får se hur länge han klarar sig på det i natt :) han brukar vakna runt 06 om jag matat han vid tolv, nu ska jag inte mata han utan han får själv vakna :)
Tack Linda för vällingen :)

Skulle ha slängt i en tvättmaskin också, men ah får göra det i morgon, Alex sover utanför så han kanske vaknar när den låter på slutet, så jag hoppar det, det är en dag i morgon med!

Åh är så hungrig, har inte ätit nåt i dag, har haft fullt upp, så tröck i mig en macka nu (skit dumt jag vet)
är fortfarande skit hungrig, känner mig undernärd, men nää :P haha
Ska äta varma mackor när älsklingen kommer hem! Har laddat upp med mysfaktor i dag, tända ljus och så, göra ett bra intryck tills han kommer hem :) hihi

Svar till linda: Åh tack, kul att höra att det var fint :)

I morgon kommer Mamma och Linn hit, trevligt.
Längesedan dom var o hälsa på oss.

nej nu ska jag dona lite till!
Pussokram

Linda

Hur reagerade Marcus, är såååå nyfis :)

2011-01-23 | 12:36:49 | http://metrobloggen.se/buslinda



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0