...

Det är alltid bra att ha något att skylla på, men när man inte längre har det så blir det jobbigt.
 - Det är då man måste agera!

måste duscha och gå och lägga mig, ska till bvc i morgon, väga, mäta, vaccinera, läkarkontroll.. fy!
få se vad lillen väger nu då :) Som julafton varje gång, om man ändå skulle bli lika glad när man vägde sig själv.. Valkarna är fina på barnen men fan inte på mamman!

Allt som inte är bra för mig ska jag här med rensa bort från mitt liv, finns mer än bara det man stoppar i käften!
har kommit på att livet är för kort för att slösas bort på obetydliga saker, som reklamen säger, livet är inte dagarna som gått utan dagarna du minns!

Linda

Hur gick det på bvc förresten? )

2011-01-11 | 20:31:45 | http://metrobloggen.se/buslinda



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0