sviiinkallt!

Ja fyfan! Här sitter man o eldar och med ljusen tänd och dricker hett kaffe! Fyfan vad kallt det är!
Inte roligt att jobba inom hemtjänst i denna kyla kan jag tala om, nyckeln fryser fast i handen på en..
Igår på jobbet gjorde jag nåt så pinsamt så ni fattar inte..
Skulle åka på en våning, men råkade tydligen åka en våning extra, jag plingar på och försöker öppna dörren, men nyckeln passar inte, såg namnet på dörren och OOPS! Fel dörr.. hahahah fy!
smet en trappa ner för att ingen skulle hinna öppna, förstå den som var där inne, vad rädd den måste vara, en främmande kvinna som försöker öppna deras dörr.. HAHA

Happ, typ 4 natten nu som alex inte vill sova, sover tio minuter, sen vaknar o skriker, ger han mat, somnar, skriker, nattar om och han vaknar, så har vi hållt på hela natten, sen i morse kom han till oss och då minsann ska han sova.. Nu är han helt slut och ligger i vagnen framför brasan och sover.. EGO! :)

Linda med linnea: hehe ja det var ju liknande nummer ;P

Ska jobba en kväll till nu i dag, sen en till, sen ledig! skönt, då har jag gjort mina 4 dagars arbete, 40 timmars arbete på dom dagarna.. Det är det man brukar jobba på ca en vecka egenligen, men skönt att jobba intensivt och kortare vecka! :)

ne elda var det, börjar ta slut på veden så lär väl pallra mig ut också... blee.

Sandra

va fint de blev på bloggen

2011-02-19 | 12:29:17 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0