svar på kommenterer

nja jag vet inte varför, ibland har man såna dagar, eller att man gått o samlat på sig massa känslor under ett tag, sen när en sak till kommer så rinner det lixom över och då äre skönt att skrikgrina ett tag så äre bra sen :) haha
Därav det bästa som finns grin filmer ;)

måste visa min facebook underhållning!
Elin Lundqvist
kan det inte göras snygga skor utan massa nitar och annat krimskrams på..? gillar inte att vara rockstjärna varje dag!
Linda Ellbom gillar detta.
    • Johanna Höglund haha :P
      för 7 minuter sedan ·
    • Elin Lundqvist hihi! :)
      för 6 minuter sedan ·
    • Linda Ellbom underbart skrivet :)
      för 4 minuter sedan ·
    • Elin Lundqvist haha underbart skrivet från en underbar person ;) hahah
      för 4 minuter sedan ·
    • Johanna Höglund jag skulle kunna vara rockstjärna varje dag jag ;) hehe
      för 3 minuter sedan ·
    • Elin Lundqvist haha ja men man kan vara det utan att man ser ut som en cowboy med stjänor bak på skorna, eller? ;) så jävla för mkt att gå i såna skor varje dag känner jag :D
      för 2 minuter sedan ·
    • Johanna Höglund haha jo sant de...ibland kan de bli för mycket av de goda ;)
      några sekunder sedan ·
    • Elin Lundqvist precis :) man kan inte kasta ut tv'n från balkongen varje dag! ;)
      några sekunder sedan ·





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0