svar på kommentarer!

Linda: Haha, ja antingen älskar man iphone eller så hatar man dom, sägs det :P

Sandra: Hihi, ne jag har försökt sökt på dig ;) Skaffa facebook så du får snoka i andras liv lite :) hehe
Jadu, han vände sig första gånger när han var 25 dagar, helt sjukt tidigt men det var ju lixom inte med mening så som det är nu.. nu vill han ju någonstans!
Men han var nog 4 månader när han grejja med vändningar oså, men då inte så ofta för att armen är i kläm, men nu när han är 6 månader så rullar hur lätt som helst :) och av viljan att komma åt saker.
Nej det är svårt att vänja dom att ligga på mage tycker jag, speciellt om dom inte legat på mage sedan tidigt.
Alex älskar ju det, men han har krypställning nu och blir så arg för att han kommer ingen vart :P hehe så det blir lugnast om han ligger på rygg ;)
Om du ska träna han o ligga på mage så ställ en spegel framför honom och lägg han på mage :) Det brukar alex tycka är jätte roligt :)



Sandra

han trivs på både mage och rygg, han är bara inte sugen att vända sig själv än. Men de är ju inte så bråttom tycker ja. om du vill snoka så kan du ju kolla på bloggen för nån fb blir de inte

2011-02-13 | 21:08:33 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0