svar på kommentar

till sandra:
Tack :)
Fick dock inte dit presentationsbilden, hade velat haft kort som jag knäppt där men så händig är jag inte ;)
Typ så som du har! :)


NJA, om man ska äta lite innan man ska i väg och slita häcken av sig idag igen!
Börjar bli förkyld med, så jävla tung i huvudet och snorig! :s
Men men, ta tjuren i hornen heter det väl..  Pengarna som är viktiga ;) haha

Sitter i valet hur jag ska göra med mitt hår, mörktmörkt eller mörkt med ljusa slingor..
Mitt långlånga hår kvar eller långkort? ÅH beslutsångest.
Tips?




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0