sandra

hihi menade att du kunde snoka på alla andra i din omgivning, hittade nyss din blogg, visste inte att du hade någon! Följer den på bloglovin nu om det går bra ;P :)
Nej det är absolut inge bråttom med dom små :) Dom gör allt sedan när dom är redo och han är ju så liten sötisen din! :) jaha, läste fel, trodde du skrev att han inte gillade att ligga på mage, men det är ju bra att han gillar båda delarna, alex hade svårt med det en period när han var mindre, eller han gillade mer att ligga på ryggen då.
man ska ju ha dom som barn hela livet lixom :)
kul att ni börjar på öppna tycker jag :) Ju fler desto bättre, sen är det så kul att följa alla små liv! :)
Hoppas ni haft en bra helg, såg dig ute med vagnen och hundar häromdagen :) Vågade inte tuta utifall lillen sov i vagnen! :)
Såg att du grejat med Rivers rum, visst är det kul att inreda åt barn? :) Jag går direkt till barnavdelningarna nu förtiden :P






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0