push/styrka

kört ett till pass idag, och i morgon äre afrikanskdans!
Veckans höjdpunkt det!

fyfan vad kallt det är då, vill helst gå i ide.
trodde våren skulle komma men icke..

Bakat över 50 bullar idag, ska nog baka en till sats i morgon så det finns så folk kan äta mer än en om dom vill ha, på dopet alltså! :) Haha inte så att man bjuder hem någon på fika och det behövs 50 bullar ;)

åh är så trött så ska gå o lägga mig o sova, är lite orolig nu,för alex sover på rygg ju, eller ja gjorde, i morse när jag kom upp så låg han på mage och jag tycker det är lite obehagligt, han rullar ju så själv så vad gör man?
Ska man låta dom ligga så eller vad? Jag vände han i morse runt 6 tiden, då vaknade han ju o vart skit arg, tacka fan för det, men jag har läst så mkt om spädbarnsdöd osv, usch, är livrädd för sånt.
Hur gör ni?

köpt ny bilbarnstol idag, så jäkla nöjd.
En graco, sån har vi nu med fast bara som babyskydd, nu äre en riktig som ska vara ett tag! :)
Ska till volvo o ta bort krockkudden också! Måste ringa i morgon!

Aja, god natt på er, så jäkla trött!


Emelie

ingen fara med att alex vänder sej, klarar han av att vända sej tebax själv så är det ingen fara. Nalia lägger sej halvt på mage/rygg när hon sover.

Kraam!

2011-02-25 | 13:24:12 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0