... ja vad säger man!

hatar kyla, i morse så hade kallvattnet frysit och nu så går det inte att diska i maskinen, det piper som att nåt är fel? tänk om det gått sönder, ååh irriterande!

Sen är det massa annats skit som gör mig både arg och ledsen, orkar inte med det här mer nu, kanske dax att ta tag i saker o ting, det känns för privat för att skriva här, men har lixom ingen att snacka ut med, känns det som ibland! Så då vill man skriva om det, men men..
Vill lixom inte snacka så mkt heller, för jag skäms så jävligt över hela situationen, men det är fan inte jag som ska göra det, men ändå gör man det!!

NEJ, jobba hela helgen så då slipper jag eländet, tänka på annat!
Kommer sakna alex så klart <3 min ögonsten och hade det inte vart för han så..

malin av

<3

2011-02-24 | 21:42:38 |
Linda

Finns här jag med <3

2011-02-25 | 07:10:59 | http://metrobloggen.se/buslinda
Sandra

Vet inte va de handlar om, men jag tycker inte att du har någonting att skämmas över. Vi kanske inte känner varann nå bra, men vi har ju jobbat tillsammans och träffats nån gång på fritiden och jag tycker att du är både rolig, trevlig och fin :) Det tar ett tag innan man känner igen sig själv efter en graviditet. Vi älskar våra små, men sanningen är den att de förstör våra kroppar :P

2011-02-26 | 18:57:41 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0