ja, JA så får det bli!

jag ska sälja min telefon och byta mobiloperatör, ska ha en iphone!
Japp, så får det bli! :)

iwillwill iwill! Jag ska också vara en i gänget, gänget cool, gänget som har en cool iphone ;) hahaha
Nu ska jag duscha o sova!

Alex är galen, på engång man lägger han på rygg, det tar en sek så ligger han på mage, nu är man lite rädd när han sover att han lägger sig på mage, men men..
Förut har det tagit ett tag eftersom armen inte hänger med lika bra, men nu, bara svischar över :) Min DUUKTIGA lilla plutttti! <3

Linda

Jag är en i det coola gänget som bojkottar iphone :)

2011-02-12 | 09:49:36 | http://metrobloggen.se/buslinda
Sandra

jag har inte heller någon iphone, men sen har ju inte jag någon facebook heller så ja är ju lite efter :) när började alex att vända på sig första gången? river ser då så nöjd ut med att vi vänder på han, latmasken våran

2011-02-13 | 09:18:24 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0