"hejhej"

våran son gör en sylvia vinkning :)
Vi vinkar och säger hejhej, han skiner upp som en sol och vinkar tillbaka, trodde först det var en engångs grej men hela kvällen har vi lekt detta!
Åh min lillfis!

Jobbar i morgon, dygn.
Ska gå o lägga mig nu efter att ha lagat matlådor och så!
Jobbigt att vara borta så länge men vad gör man inte för att få ihop bröd till familjen ;) haha Nja så illa äre inte! Men kul att kunna unna sig lite!

aja, krypa till kojs vare!
Kommer inte till öppnis i morgon alltså, om ni läser detta!

Och för er som brukar vara på sången på fredag, nu på fredag äre stängt! så ni slipper åka i onödan!

Pussokram nattinatt!



Sandra

va synd ja som tänkte prova på att sjunga lite,

2011-02-16 | 22:13:32 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0