...

Inte min dag idag! Jag hatar att grina men det är bra att man kan släppa ut skiten någon gång.
Synd att man inte gör det oftare så slipper hela syndafloden komma ut på en gång!
:(

Iaf vart o köpt nya träningskläder, så ikväll ska jag avreagera mig i svett..

För övrigt så har jag så ont i ryggen så det känns som jag ska dö..



Carina

Varför ledsen?

Hoppas det känns bättre nu efter du har fått träna.

2011-02-01 | 21:21:14 |
Linda

Hae du varit ledsen igår? Du som verkade så glad!!! :)

2011-02-02 | 07:09:31 | http://metrobloggen.se/buslinda



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0