em jobb, tredje dagen irad!

Mja, sista eftermiddagen ikväll, det tackar vi för, inte mitt favoritpass direkt.
Inatt har vi sovit, och sovit och sooovit! Det tackar man för!
Har nyss kommit hem från min bästa sandra, kaffe och änglagöra ;P hehe eller ja hon min såg ut som tänkerintesägavad!

Alex somnade i vagnen så det blir sen lunch för han idag, skönt med lite egen tid innan klockan rusar på och man ska jobba, igår vart jag själv på bygget för en vart visst magsjuk, så jag gjorde alla själv, förutom dubbeljobbet!
Man är bra duktig och kul äre att pensionärerna blir sura när annan personal än mig kommer :) Hon som skulle jobba med mig kom till en dam och damen ifråga utbrast : JAHA, här kommer du och jag som trodde att det var Elin som skulle komma, när kommer elin? :)

aja, brist på att skriva nåt.


Sandra

ladda hem picasa, de är ett bildredigeringsprogram som google har gett ut gratis. Det är en budjetvariant av photoshop. tänkte om du ville ha egna kort i headern (svara gärna i min blogg så ser ja ditt svar fortare)

2011-02-21 | 15:05:49 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0