dopklänning.

har köpt en dopklänning till lillen, ååj vad fin den är!
Han kommer stråla i den! mitt lilla hjärtegull!

Idag blire jag och negrerna, afrikans dans! :D haha
Eller snarare jag o linda som ska leka neger! :p

Marcus vräker ur sig idag: nu har valkarna på ryggen försvunnit älskling.
Jag: Tack då vet jag att du stirrat en hel del på mig och konstaterat att jag har valkar... :(
hihihihi

Anonym

Hi hi hi Killar kan ju vara rätt... hmm vad ska man sälja...charmiga i sina kommentarer eller inte =) Men då vet du ju iaf att det är DIG han kollar in och ingen annan ;) Sätt in en bild på klänningen vettja

2011-02-03 | 16:13:20 |
Linda med Linnéa

det var alltså min kommentar:)

2011-02-03 | 16:13:57 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0