allahjärtansdag!

Kan börja med att säga att jag älskar mion familj och mina vänner.
MEN, jag tycker denna dag ändå är så onödig, att man sätter in en dag i kalendern bara för att folk ska köpa massvis, sen så är det ju halva befolkningen som inte kan ta del utav den, dagen gör bara alla singlar som inte vakt att vara det själv deprimerade, borde vara vännernas dag istället, så alla kan ta del av dagen, för man förknippar ju inte alla hjärtansdag ihop med vänner så utan det är ju kärlek!
Jag har karl och så men jag tycker ändå synd om dom som inte har någon en dag som denna för det gör en bara påmind om det..

Aja, lära skriva av mig, nu ska jag ta min suris till son, duger inte att ligga mer, nu ska det stås i mammas eller pappas knä, HELA TIDEN..  :)
kommer även lite nya läten nu, som nana, men ibland låter det som ma ma, hehe men det är väl önsketänkande, mest när han gnäller ;) haha




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0