å less å less ååååhåå.

så jävla less på mig själv, hitta man ju visst kakor här hemma, som någon har köpt hem och jag vet inte vem, men det var ballerina kladdkaka, som JAG älskar!
Oops, slank i 5 st på raken, hann knappt svälja!
Vilket jävla as man är, fyfan, slå mig på fingrarna, nån?

men kan ju trösta mig med att jag inte unnat mig nåt i helgen då man jobbat, men vad fan det är måndag och träningen börjar i morgon igen efter helgen, fyfyfyfyfyfyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy, vad sur jag är på mig själv, och känner magen sväller och skinnet brister, så känns det.. Sjukt ja! Jag är sjuk när det gäller utseende, sjukligt utseende fixerad, dom andra som brukar vara det har OFTAST koll på hur man ser ut och vad man stoppar i sig, har jag de? NÄ! Oftast men sen trillar man visst över kakpaketet! usch!

JAJA, ska väl tända lite ljus och dimpa ner i soffan ja, kanske får nå ryck o kör lite magträning i soffan samtidigt som resten av kakorna slinker i ;) hahah nää så fullt störd är jag inte!

Alexander har asgarvat hela dagen, speciellt när vi badade och jag skvätte vatten på han, helt galen, skratta så han vickade bakåt nästan! :) Mammas sötis, mammas allt! <3

Linda

vem tror du sitter och mumsar kladdkaka här då? :)

2011-02-22 | 13:00:42 | http://metrobloggen.se/buslinda



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0