2011-02-18

Skulle ringa fsk, och slog nummret som jag slagit 1025654 ggr om, och rösten säger trevligt : hej, välkommen till transportstyrelsen.
Jag fick panik och la på, stackars henne som svara, om det inte var telefonsvarare vill säga.. hihi Busigt  ;P

Ska ringa o ta bort 5 dagar på min mamma penning, har jobbar dygn nu tills i morse, sen jobbar jag em fre,lör och söndag! Samlar på mig uskados/eskadus ;) precis som alex i solsidan!

håller på att eldar, så jävla kallt :(
med en klängande alexander äre inte så lätt, han har sovit med oss nu i 3 dagar i rad, bara grinar och vill till mamma hela tiden, tror han är lite förkyld och kanske tänderna igen, han har händerna i munnen hela dagarna, men jag sover som en kratta bredvis honom för han snurrar som en galning mellan oss, ligger lixom rakt först, sen ligger han tvärs över sängen så jag och marcus får ligga på någon cm bara ;P haha uuuunge :)
men vád spelar det för roll då, mysigt ändå! bara det inte blir till en vana!

nee ny garderob till alex, aaallt är litet :(



Linda med Linnéa

Jag kom också till Transportstyrelsen sist. Men det berodde såklart att jag trodde det nummer jag slog var rätt. Men jag hade ju slagit fel. Och det var nog en telefonsvarare som du kom till.Det gjorde iaf jag:)

2011-02-19 | 08:50:01 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0