paus i städandet inför kalas!

Eftersom min man fyller 28 i morgon, så håller jag på att städar så det ser bättre ut mitt i rusten ;)
btw, bilder från rusten på facebook, om andra som ej är vän med mig vill se före o efter bilder så får ni säga till! :)

Har gjort en glassbomb till i morgon, som jag ska garnera med björnbär.
GÖR SÅ HÄR:
Vispa 4 st vaniljvisp, mildas! Ca 1 min
Krossa och ha i ca 40-50 maränger, vispa om
Krossa 4 st dubbeldiam och ha i smeten
Vispa allt i ca 4min, häll i en rund skål och låt den stå ett dygn i frysen.
Ta fram den en stund innan servering, ställ skålen upp och ner på en tallrik så det blir en kula, lägg bär runt om nederkanterna!
SKIT GOTT!

- AKTA, smeten är huur god som helst!
Om man ej vill ha en stor kula så halvera receptet!

Tackasåmktförmig!

Sandra

Jag är lite nyfiken på hur ni har det, jag är ju lite egen och har ju inte ens fb :)

2011-04-07 | 22:17:07 | http://sralin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0