det brinner i huvudet på mig..

.. har man rätten att säga till en släckting som man verkligen skämms för att ha i sin släckt så här:
Du är så ful, du är så dum i huvudet, du är den största tattaren som någonsin satt sin fot på jordklotet, du är så ful så tillochmed en skitkorv är mer attraktiv än du, du är så jävla dum i huvudet så jag hellre är släckt med bin laden om han levt, du är så vidrig så man kan tro att du föddes ur arslet??

Nej jag trodde inte det, att man inte får det, så då tänker jag det istället, allt du gör är fel, du tillochmed andas på fel sätt! BLÄ!

Linda med Linnéa

Släkten är värst, heter det ju. Din åsikt har du alltid rätt till oavsett om du tänker eller säger den.

2011-04-04 | 16:52:20 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0