åhoj!

förlåt för att jag är en kass bloggare, håller på ute med en syren häck, inne med köket, river tapeter och spacklar, river bubblor, målar, spacklar, vart kommer alla bubblor i från??

Vart premiär med att sitta o riva gräs för alex igår :) Satt så fint på gräsmattan och röck upp massa tuvor :)
min sötis!
Nu springs det i gåstolen, river i allt som finns på tv bänk, under bordet, veden, allt! Nämnde jag ALLT?
Haha men tänker inte plocka bort för mkt heller för då lär han sig inte att det är ajaj! :) tror jag på! Allt som han ej kan göra sig illa på får vara kvar, och allt som jag inte är allt för rädd om!

NÄNI, fint väder och donarbrillorna är på för nu äre vår så bloggen får vänta ett tag till!
Jobbar en hel del med så jag är inte så aktiv här!

Alexander, Marcus <3
JUST JA! Vägde alex i går på mormorsvåg, 9,5 kilo????!!! Kan ju inte stämma, nog för att han är tung men vaa? nästan 10 kilo? :D




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0