zumba, gi, osv.

Svar på nattas kommentar: Jag har köpt det men du kan få köpa det av mig om du vill, det var inte riktigt min stil :P har lagt ut det på tradera, men kanske går att avbryta om du vill ha det, let me know.

Mm, idag har jag även klippt gräsmattan, sprang med den där jäveln i hopp om att simringen runt magen skulle ramla av i farten ;) Sen la fanskapet av när det var en pytte bit kvar, men men..

Sen har vi även börjat med GI i dag, så dagens middag blev broccoligratäng och kokt skinka och till det en grönsallad :) mumms.
Nu hoppas jag att jag har "lätt" att gå ner i vikt.. Hoppas går ju

Trevlig dag på er :)

Linda

duktig du, ska jag också göra, bara jag slutar amma! :)

2010-09-20 | 21:18:50 | http://metrobloggen.se/buslinda
nathalie w

ja okej, hur mycket ska du ha för det då? :D

2010-09-20 | 23:03:38 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0