valvaka

ganska jämt är det ju faktiskt, jag struntade i att rösta idag, skäms på mig men NÄÄ jag visste inte alls vad jag skulle rösta så jag sket it! :b

Jag har köpt en zumba box, med 4 dvd, här ska fläsket bort :p Hoppas den kommer till veckan så kanske grannarna får sig ett gott skratt, en tjockis som dansar på hedkarbyvägen9 :D hi hi hi.

I morgon ska jag svänga in i valbo o köpa mig en ny tröja och ett par leggins.. jag har verkligen ingenting att ha på mig.. första barnbidraget kommer ju i morgon, så jag ska faktiskt snika en slant därifrån och lägga på mig själv, jag har faktiskt burit barn i min kropp i 9 månader, gått upp i vikt och allt det där, då får man låna en liten slant till en tröja man kan ha innan alla kilona är bort :) SÅ nu har jag övertygat mig själv :D

Jaha, får se nu då om vi får rött eller blått land, tror det blir blått.. men man vet ju aldrig.

nästa gång marcus blir ledig ska jag faktiskt ta åt mig något pass o jobba, måste ha lite kosing och skönt att komma ut lite :) bara nåt pass då och då, känner mig redo nu :)

Ha en bra kväll, tjah :)

nathalie w

vart ifrån har du beställt zumba box? :) vill också ha!

2010-09-20 | 07:20:37 | http://nathaliewalther.devote.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0