val hit och val dit!

och nej jag kommer absolut inte rösta rött för er alla som tjatar om det.
Jag vill inte ha högre skatt, jag vill inte att bensinen ska kosta 50 öre mer per liter, jag vill ABSOLUT inte ha mona sahlin som stadsmenister.

Jag vet faktiskt inte alls hur jag ska rösta, så jag skiter nog hellre i det :)
Så det var enkelt.

Nyss matat lillen i huset, nu ligger han och sussar bredvid mig i soffan, funderar på att flytta upp oss i sovrummet, är så jäkla trött idag, har ju vart i farten mest hela dagen, vart på lager 157 och det var inte den sista gången :)
Marcus handlade för 2700kr, så nog fanns det saker allt :)

Nje, mer om mig i morgon för ögonen går i kors.
Hej!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0