tisdag morgon!

.. har börjat min dag med att "klä" om en fotölj som jag målade ramen på i natt, ställde den där den ska stå, sen lra jag ju flytta runt lite mer möbler för det passades inte osv osv, så nu får det väl duga till nästa vecka då jag fåt nåt ryck..

Funderar på att ta en tripp efter bvc besöket i morgon till färgbutiken o kolla lite tapeter osc, ska ju börja med hallen :) Äntligen!

Nyss har lillen fått mat så nu är det väl min tur att få i sig lite kaffe, huvudvärken sitter kvar, den har bara hängt med sedan två veckor tillbaka.. snacka om stalker ;)

ja det var min morgon det, nu ska jag lägga Alex i soffan sätta på kaffe och sen kika lite tv, mina förmiddagar brukar se ut så..
Tja!

petra

hann du ta epidural ? det kan man få en ihållande huvudvärk av !

2010-09-14 | 19:13:44 | http://petraamdal.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0