Tisdag kväll.

Har nyss kommit hem från en promenad med vagnen, även med bästa Sandra :)
Nu ska fläsket bort, bort, bort =)

Bara skit på tv'n är det också, funderar på en macka o lite te framför den men inga program o se tycker jag..
Men i morgon kl 22, KUNGARNA AV TYLÖSAND, som jag älskar. hahaha, sjuk serie men kan inte slita mig, och för dom som inte gillar de, det är så det går till, bara att dom har en kamera med sig nu.. :) kom jag o Sandra överens om när vi promenerade genom byn hand i hand! :D hahahah

Imorgon ska vi på BVC, lill killen snart stor, märks på kläderna :)

Nåt jag verkligen stör mig på, blöjor, ersättning, kläder ALLT blir dyrt som helvete, men barnbidraget är fan samma som på 90 talet, det kallas rättvist!
.. och i o med det så vet jag heller inte hur jag ska rösta, mona sahlin är typ världens pucko, fredde är iof ganska mkt bättre men då känns det som jag röstar mot mig själv eftersom jag inte är helt fast anställd.. Ah, ne jag skiter i allt tror jag..
Som marcus säger, rösta som jag röstar så blir det bra :D haha precis som om han är så politiskt insatt ;)

Aja macka o tv var det ja, hörs!
Tjah!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0