svar på kommentar osv.

Malin:
Jo det var bra men jag gillade inte att stå ensam framför tv'n och det var inte så mkt musik till som jag trodde, nje det var inte min grej, behöver pengarna mer än den :D

Jaha, ny dag nyss käkat lunch med älskling, det blev biffar med colslaw, tomat och feta ost.
Herregud vad gott det var.

Sitter o väntar på mamma o mormor, så jävla kaffesugen så det är inte klokt.
Marcus har nyss vart ut o sprungit 5kilometer, nu ska han åka o jobba.

Och i kväll äre KUNGARNA! Men jag ska vänta på marcus tills han kommer hem så tankar vi ner det o ser det tillsammans :) <3 OM jag kan hålla mig :D

Alexander ligger just nu bredvid mig här och sover och drömmer om mat tror jag, tussar på sina egna läppar, synd att han inte håller kvar nappen i munnen utan den ramlar ur direkt, tips på de??

Psst, ni vet väl att Nemo och Jockiboi har blogg? Väldigt underhållande!
Ha en bra dag nu ska jag koka kaffe! Poss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0