svar på kommentar osv.

Sandra:
Nja hon visade hur man satt in den och vart illamående av bara de :D hahaha tönt.
Så det blev nå slags ppiller, ska prova i tre månader och tänka om jag vill ha spiral eller ej.

Idag har jag mest sovit, är så himla trött, både jag o marcus, även lillen har sovit som stockar.
förutom när jag var i sandviken då, men annars så har min dag mest sett ut så, tråkit men kandke välbehövligt.

Jag och älskling tog oss ett bubbelbad innan han skulle jobba natt, mys.
Synd bara att man har sånt dåligt självförtroende efter förlossningen :(
Inget blir bättre av att jag varit duktig hela veckan med GI, sen så smakade jag en bit pizza.. DUM!
men men, det är helg så lite lär man väl få unna sig?

Mitt fredagsgodis är naturella nötter, alltså osaltade o orostade, gott faktiskt och nyttigt!
Nu blire inge mer onyttigt, bara vid speciella tillfällen!

I morgon blire dop för lilla Majken :) Ska slå in hennes present i morgon bitti.
Marcus kan dock inte följa med då han jobbar natt :( men jag och Alex ska gå iaf :)

Aja så jävla trött nu, så jag drar nog med mig nappflaskan och Alexander på axeln upp o sover!

Puss o kram, natti natt!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0