pappa o son mys.

.. ja där borta i hörnet ligger pojkarna i mitt liv och här sitter jag o glor på nåt program från thailand. huvva vilka människor det finns! :S

BVC idag, lillkillen är ju stooor. Hela 58cm och snart 5 kilo:)
Växer och följer kurvan och läkaren som tittade på honom idag, på en vanlig 6 veckors kontroll sa: Åh, han är verkligen ofärskämt söt och jag kan inget annat än hålla med :)
hihi, det är kul när han är så älskad av allt o alla ;)

kvällsmaten för oss enligt GI blev colslaw eller hur det stavas och en omelett, gott :)
lunch blev köttgryta med massa gott i och en grönsallad :)

Vi har vart hos marcus syrra idag, marcus skulle hjälpa dom att koppla in bergvärmepumpen, så jag o johanna tog en låång promenad runt om i järbo, mkt fina hus faktiskt, synd att man hade felskor, för nu har jag ont i fötterna.

Aja, zumba videon är ute på tradera :)
Nej, nu ska jag mysa in mig med min familj :) <3
Pussokram

malin

varför är zumban ute på tradera? var den inte bra?

puss :)

2010-09-22 | 10:30:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Elin Lundqvist
Bor: årsunda
Ålder: 23

Övrigt: Mamma till Alexander, inredare av vårt hus, mammaledig och delvis arbetande! Det här är en blogg där jag beskriver mitt liv i både bilder och text.




RSS 2.0